8 Şubat 2013 Cuma

Barakuda, Torik ve Kalamar




Bu gün çok güzel bir gün geçirdim,
Çapari ile başladı20 Ekim 2008 Muhteşem balıklar Barakuda, Torik.m, yemlik balığımı aldım,yemli oltam ile,
mercana baktım, bir adet fangri ve gerisi yok,
denizin üzerinde uçuşan martılar dikkatimi çekti, yaptıkları hareketler,
denizin üzerinde küçük balıklar olduğunu gösteriyor, tabiki
küçük balıklarıda büyük rek rapalamı,yozuri,
13 cm denize bıraktım, hemen oynağın üzerinden geçerken, küüüüüüüüüt.
inanılmaz bir vuruş, ne olduğu ilk anda belli olmadı, tabiki muhteşen bir
torik, kafasını sudan çıkarana kadari sonra benim ellerime geldi.
meraya torik girdiği belli oldu, fakat ikinci toriği araken , bu sefer, eski
sevgilim geldi, onada hayır de
medim, onuda selamladım,
ve locasına davet ettim, bu arada suyun yüzünde gene oynak gördüm,
açık olan çaparim ile dolaşmaya başladım, iri istavritler vede oltama takılan dev kalamar
beni biraz ıslatsada kepçeme girdi ve ve balık sepetimde yerini aldı,
çok mutlu bir gün geçirdim, hayattan çok zevk
alıyorum, denizde olmak, hele bu balıkları tutmak, 
muhteşem bir duygü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder